خدایا توکل به تو
 
من و خودم
 
 

خدای عزیزم
 
اون کسی که همین الان مشغول خوندن این متنه،
زیباست (چون دلی زیبا داره)،
درجه یکه (چون تو دوستش داری بهش نظر کرده ای)،
قدرتمند و قوی و استواره (چون تو پشت و پناهش هستی)
و من خیلی دوستش دارم.
خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه.
خواهش میکنم بهش درجات عالی (دنیائی و اخروی) عطا بفرما
و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته (آنگونه که به خیر و صلاحش هست) برسه انشا ا... .
خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش,
 تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت‏ها عاشقانه مهر بورزه.
خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما،
هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر (حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونت و ازت کمک بخواد)
و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمیداره و گنجینه یه توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود.
دوستت دارم دوست عزیزم!
از هم اکنون، زمان داره برات شمرده میشه! در عرض 9 دقیقه حتما برات یه اتفاق خوشایندی خواهد افتاد یا یک خبر خوشی خواهی شنید...
(نه چون این متن رو خوندی یا خوندن این متن شانس میاره یا ارسالش برای کسی باعث رسیدنه خبر خوش میشه ...
 نه ......... صرفاً  یک اتفاق خوش برات خواهد افتاد  به این خاطر که الان توی دلت میگی :  خدایا توکل به تو) 
 

 



نظرات شما عزیزان:

حامد موسوی 18ساله
ساعت1:59---30 خرداد 1390
من به دلایلی به بععضی چیزا فک میکنم که این چیزا منو تو زندگی داغون کرده اومدم واسه اینکه آروم بشم گفتم تا هرچی تو ذهنمه رو کاغذ بیارم تا شاید آروم شدم ولی نشدم اومدم اونا رو تو وبلاگم گذاشتم و هنوزم آروم نشدم اما دلم میخواد حالا که قسمت شد من وبلاگ تورو ببینم حالا که به قول خودت کسی که این وبلاگو میبینه الهی اینطور و انطور بشه اما خودت یه لحظه فک کن وبلاگ تو نه تو گوگل ثبته نه تو جایی دیدمش اینگار یکی اینو قبلا بم گفته بود خلاصه هر طور شده ما اومدیم و کل وبلاگتو دیدیم و خوب هم بود و امیدوارم موفق باشی در ضمن اگه زحمتی هم نمیشه یکم ماله منو هم بخون اگه خوبه تو یه قرار چتی تا با هم دردو دلامونوبگیم (قصدم این نیست که دوست بشیم )ترو خدا من این نوشته ها رو خودم تو وبلاگم گذاشتم با دست خودم نوشته شده همشونو واسش دلیل دارم همه ی عکسا کاره خودمه وکلی حرفای دیگه اگه زحمتی نمیشه یه سری بزنwww.khaterehayeman.loxblog.com

نيلوفر
ساعت23:38---29 خرداد 1390
سلام رها جان

راستش بيوگرافيتو كه خوندم خيلي واسم جالب بود ما تو يك ماه به دنيا اومديم بعضي از اخلاقام شبيه اينايي هست كه نوشته بودي خوشحال ميشم كه باهم دوست بشيم
سلام عزیزم اول از همه ممنون که این افتخارو به من دادی و به وبلاگم یه سری زدی. خوشحال میشم باهات آشنا بشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:9 :: توسط : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و خودم و آدرس raha.89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 6372
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1